Wednesday, April 13, 2011

GRADUATING CLASS DECEMBER 2010

pd 18 disember 2010 yg lalu adalah hri yg paling bersejarah sepanjang kehidupan diploma aku di Limkokwing University of Creative Technology...

urmm, so pd hari tu mmg bnyk la duet aku habis, sewa jubah lg, tempat duduk dlm dewan la, pastu photo lg..total semua dlm RM 800 gak la..tp xpe skali jer dlm hidup khenn...yang paling special skali, dengan ketabahan, kecekalan,kerajinan,kekreatifan,kesabaran dan kehebatan aku (hebat kew)...akhirnya, aku di anugerahkn "CHANCELLOR'S AWARD"..bukan senang nk dapat tu..sorang jer dr setiap faculty..so aku dr faculty of Design Innovation..hurh...percaya atau tidak, tengok la bukti kt bawah niey....huhu

Chancellor's Award okey...

rezeki aku la ni...syukur Alhamdulillah..dapat jugak aku mengembirakan kedua ibubapa n family aku untuk kali ke 2 selepas dpt anugerah khas semasa hari graduasi sekolah 2007...huhu.

No comments:

Post a Comment