Monday, April 18, 2011

Rindunyer Limkokwing University

tetiba jer rasew rindiuew sgt kt warga Limkokwing....kenangan yang pasti tidak akan aku lupakan..suka duka disana...hilang itu,hilang ini..kena curik tu,curik ni..stoking pn org curik,,kaakakaka..

benda yg berharga laen tu xyah ckp la..kasut, bedak,gunting,gam,sikat rambut, sabun,syampoo,minyak rambut,penyangkut baju.kertas lukisan pn kena curik.aduhai.assgment pn kena curik..mmg nangis la aku..bkn senang nk wt benda2 tu semua.color tu color ni...laptop tu, aku sedekah jerla pd org yg ambek tu,terima kasih sgt sbb membuat aku hilang segala-galanya..semua kerja2 aku hilang,..gambar2, video2,citer2 yg bru aku download..geramnyer..sabar jer,..

tapi bnyk sgt saat gembira..hehehe..time study,enjoy jer..biase a budak2 design cmtu a..gi kelas semua sempoi jer..tp time ada present, semua vouge2,.warna hitam tetap la..sehingga kn kalu kuar jer mmg cari bju hitam..biase a kn Limkokwing..mmg hitam wrna corporat..

time foundation, beg semua besar2..haha..bwk drawing segala pekakas2 art..terkehel bahu nk blh sampai kelas..final project lak mmg xtdoo la,duk menyiapkn design masing2..standby nk present lg..dengan drawing yg brape kaki ntah..gadoh pulak,masing2 mls nk bwk benda tu a..xthu la sbbnyer,benda tu berat ke atau malu drawing x chantek..kikiki.n....mcm mcm lg la...tu mase foundation...

masuk fashion lak...dengan figure drawing,fashion design,fashion drafting,pattern drafting,textile design (paling suke hehe),fashion history..illustration class..fashion industry..ape lg ek..ELP 1 2 3 4 5 6...bnyk lg la..xigt dh aku..

time assesment jer mmg duk kt workshop jer la..sampai xbalik hostel nk siap kn garments masing2..cantum tu la..panel2 la..koding la..mood board..story board..final design illustration. flat drawing..pattern lagi..berangkot la time assesment tu..dgn alat makeup nyer..nk makeup model la,.haha..xtually xpandai makeup pn,tp confident jer..chantek gak..,,nk cari model pn blh gadoh gak tau..aku x la,aku baek..hehhehe..biar esok nk present, mlm bru carik model..huhuhu..tp result tetap meletop la..

kt bwh ni ada la sedikit sebanyak pic yg sempat di selamat kn dr laptop aku sblum kena curik..jahanam punyer pencurik..


sem1 with ajiem kt the mines

final project sem1,subject ape ntah xigt da.

meroyan lps hbis kls

sempat gak aku duk menyelit di khalayak ramai ni..hehe

drawing1 merah mata aku,tdo 1 jam jer..(pisang tanduk)

kt Depan Desaria Villa Condominium (hostel kitorg) sblum g kem BTN, Kem Ulu Kenas,Perak

xlarat dh aku bjalan...huhu

sblum brakit kot.

makan dalam talam

kenyang beb..

the gardens

giler glemer with sir Adnan Hassan

dgn cnior

curlast okey..

sidang media ni..smase sem2

at Makanlah...

NiCE program


adek2 skolah teknik kuala krai..

nk pegang jugak piala tu..

dengan tanpa segan silu



dengan bai...

ni assgment smse sem2 kot..

dh naek ats kerusi dh tu,..rendah lg aku..

assgment model

Uniform Malaysia Airlines..jgn terkejut nanti stewardess MAS pakai bju ni nanti..hehehe


di kerumuni oleh 4 dara pingitan..ko mampu??haha

with rico rinaldi (our tutor time tu) kt MiFW 2009

with miss Linda

ni time bru balik dr koir di Felda Sungai Tengi, Selangor..

rindu...rindu.....rindu.....
sayang LUCT....

No comments:

Post a Comment